12 Kasım 2009 Perşembe

Tarçınlı Kurabiyeler




  • 200 gr. buğday nişastası
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 50 gr un
  • 100 gr toz şeker
  • 115 gr tereyağ (oda ısısında)
  • Yarım yemek kaşığı kabartma tozu
  • 1 yumurta
  • Birakaç damla limon suyu

Bütün malzemeyi yoğurarak kulak memesi kıvamında bir hamur yoğurun.

Hafifçe unladığınız tezgahta hamuru, bir santimetre kalınlığında açın.

Çay bardağı ya da yuvarlak kurabiye kalıbı ile kesin.

Yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye aralıklı olarak dizin.

Önceden ısıttığınız 200 derece fırında on dakika kadar pişirin.

22 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

un miktarı çok az nişastalı bir kurabiye
ellerine sağlık
hemde tarçınlı ne güzel bol aromalı

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tarçının mis gibi kokusu taa benim bloga geldi:)))
Ellerine sağlık harika gözüküyor fotoya bayıldım:)

Unknown dedi ki...

cok nefis gorunuyor canim mis gibi tarcin kokuyor ellerine saglik.
sevgiler.

İnci Yemek dedi ki...

Tarçın çok sevdiğim baharatlardan biri neclacım yakıştığı bütün tatlara bol bol kullanırım:)kurbiyelerde nefis görünüyor tarçın dedin ya kokusu geldi sanki buralara ellerine sağlık canım.
sıcacık sevgiler..

pelince dedi ki...

Necla sıcak kahve içiyorum şu an :) çocuklarda uyudu,çok şükür nefes alabildim,o yüzden bitmeden kurabiyelerden almak lazım ...
ellerine sağlık...
Güzel bir hafta sonu diliyorum..

LEZİZCE dedi ki...

Yanında birde çay nefis olur.
Ellerine sağlık.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Yanında misss gibi sıcacık çay ile içinnnnn. Ellerine sağlık Neclacım. Çok severim tarçınlı kurabiye. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Misss gibi tarçın kokusuna geldim canım ellerine sağlık harika görünüyor öpüyorum...

SıcakPaylaşımlar-Aysel dedi ki...

Bu aralar tembelliğim üzerimde... Bu kurabiyeler harika şu tembellikten kurtulup mutfağa girsem iyi olacak... Ellerine sağlık sevgiyle...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

yerim bu nefis kurabiyeleri yerimmmmm:)
ellerine sağlık şekerim nefis görünüyor.
öpüyorum

made in funda dedi ki...

MMM HEMEN ALAYIM BİR TANE CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.

beste dedi ki...

tarcin mis gibi eline saglik cayin yanina:)

Adsız dedi ki...

kokuyu alabiliyorummm

ellerine sağlık
sevgiler

gibi dedi ki...

Tarçınlı kurabiyelere, keklere bayılırım. Bu kurabiyeler de harika görnüyor tereyağlı oldukları da düşünülürse...Ellerine sağlık

eldivenlerim dedi ki...

harika bir foto, çok lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

Mutfak Havlusu dedi ki...

Kurabiye bana hep kışı hatırlatır hele tarçınlılar şöyle yanında ıhlamur-çay nefis:)
ellerinize sağlık.

FİLİZ'CE dedi ki...

tarçının miss kokusunu alıyorum taa buralardan,ellerine sağlık cnm..sevgiler.

mutfaktakizaman dedi ki...

harika bir sunum olmus canim tarcin kokusu sarmis miss gibi:)))

Sevgi Küçük dedi ki...

ellerine sağlık canım benim.
çok öptüm
:)

Zehra Gürgen dedi ki...

Necla fotoğrafa bakıpta içinin gitmemesi mümkün değil. Çok ama çok güzel görünüyor..
Bende istiyorummm

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Görüntü harika, keske kokusuna da erisebilseydik ne güzel olurdu dimi?? Teknoloji maalesef o kadar da ilerlemedi, onun icin bizler simdilik sadece görüntüsüyle avunabiliyoruz, ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

meltemmutfakta dedi ki...

Tarçınlı kurabiye bayılırım !
ellerine sağlık
sevgilerimle,

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin