21 Mayıs 2012 Pazartesi

Bana Düşen






Dondurucuda üç dört tane barbun balığı bekliyor. Onları pişireceğim öğlene. Küçük Ayşe'm öğlen geldiğinde yeriz birlikte. E fotoğraf da çekersin diyor sevgilim. Bilmez mi aklımı fikrimi? Gülümsüyorum, çekerim tabii. Tam gelmesine yakın mısır ununa bulayıp, az yağda altın sarısı kızartıyorum barbunları. Yanına pancar cipsi, tek yaptığım kabuklarını soyduğum iki kırmızı pancarı incecik tıraşlayıp küçük kızartma kabında derin yağda kızartıvermek. Yeşilinden de salata var, zeytinyağını döküyorum. Telefon çalıyor:
-Anne öğlen arkadaşlarımla yiyebilir miyim?
Pek hoşuna gitti bu ara öğlen yemeklerinde arkadaşlarıyla olmak. Yemeğin peşine parkta oyun var,sohbet var. Bir saatlik öğlen arasına hepsini sığdırıyorlar. Olur diyorum, dikkat et kendine.
Bana düşen balığımı kedi kızlarımla paylaşmak şimdi. Bana düşen büyümelerini gözlemek.

 


    

6 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun o zaman sizlere Neclacığım. Kızlar artık büyüyor kendi dünyaları var onlarında ama bizimki pek bir anne bağımlısı ben ona yapışık kenem diyorum. Allah ayırmasın acılarını göstermesin sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Neclacığım bu yorum sana özel Müge ile biz zaman zaman sevdiğim blogları birlikte geziyoruz. Sendeki sarı fon değişince " anne ne oldu Necla Teyzenin bloğuna " diye serzenişte bulundu bizden söylemesi!!!!!!Sevgiler...

nesrin dedi ki...

Ne yaparsiniz cocuklar büyüyorlar. Ne kacirdigini bir bilse?
Ayrica pancarlari kizartmak hos bir fikir. Ben de deneyecegim. Sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok severim Barbun baligini,pancar cipsleride süper fikir,bakalim daha neler duyacagiz,sevgiler...

Asuman la dedi ki...

Benim oğlumda kırmızı balık diye yiğyor kendinden ketçaplı ( balıkla ketçap seviyo bende balık hatırına seslenmiyorum )
merakla ve sabırsızlıkla bekliyorum çocuklarımın kendi başına kanat çırptığını görmeyi..

Mutfak Havlusu dedi ki...

bana mümkünse bu kadar düşmesin bundan 10 tane olsa bana:-)
annem bu balıkta sınır tanımamama şaşıp duruyor ve habire önüme koyuyor yediğimiz zaman.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin